1) Alışverişortağım nedir?

 

Vodafone kurumsal tarifelerde bulunan abonelere çok avantajlı alışveriş fırsatları sunan Türkiye’nin ilk kurumsal online alışveriş portalıdır. İçeriğindeki ürün kataloğu 10'dan fazla kategori ve 2000’den fazla üründen oluşmaktadır.

2) Alışverişortağım size neler vaat eder?

 

Geniş Ürün Yelpazesi:     2000’den fazla seçenek arasından ihtiyacınız olan ürünü seçebilirsiniz.

Hızlı Teslimat:                    Siparişlerinizi en geç 10 iş günü (beyaz eşyalarda 15 gün) içinde teslim alabilirsiniz.

Avantajlı Fiyatlar:              İhtiyacınız olan ürünleri avantajlı fiyatlarla Alışverişortağım’dan satın alabilirsiniz.

Anlık Sipariş Takibi:          Siparişinizin takibini internet üzerinden anlık yapabilirsiniz.

 

3) Alışverişortağım’dan kimler faydalanabilir?

 Site herkes tarafından görüntülenebilir, siteye herkes üye olabilir. Ancak siteden alışveriş yapabilmek için Vodafone kurumsal tarifelerinden herhangi birinde olmanız şarttır. Siteden Vodafone kurumsal tarifelerinden herhangi birisinde olan tüm şirket yetkilileri ve çalışanları alışveriş yapabilir. Alışverişpuan kapsamında kazanılan puanlar da Alışverişortağım'dan yapılan alışverişlerde kullanılabilir

4) Alışverişortağım’a üye olmak ücretli midir?

 Hayır, ücretsizdir.


5) Nasıl üye olabilirim?

Alışverişortağım’a üyelik işlemleri için sitenin sağ üst tarafında bulunan Alışverişortağım Giriş bölümünü kullanabilirsiniz. Üyelik için e-mail adresiniz, telefon numaranız ve oluşturacağınız şifre yeterlidir. Alışverişpuan kapsamında kazanılan puanları kullanmak için üyelik gerekmemektedir. Sitenin yine sağ üst tarafında bulunan Alışverişpuan Girişi bölümü kullanılmalıdır. “Alışverişpuan girişi” sadece şirket yetkilileri tarafından yapılabilir. Şirket yetkilisinin, ilgili alana Alışverişortağım hediye çeki kodunun gönderildiği GSM numarasını girmesi yeterlidir.

 

6) Alışverişortağım üyelik şifremi unutursam ne yapmam lazım?

 

Şifrenizi unuttuğunuz takdirde, “Alışverişortağım Üye Girişi alanındaki “Şifremi Unuttum” butonuna basarak e-posta adresinizi girdiğiniz takdirde, e-posta adresinize yollanan e-postadaki yönlendirmeleri takip ederek şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz. E-postanızın “Junk/Spam/Önemsiz” klasörü içerisine düşmesine karşı, bu klasörünüzü kontrol etmenizi öneririz.

7) E-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?

 

Üye olduğunuz e-mail adresinizi unutmanız durumunda yeni üyelik yapmanız gerekmektedir.

8) Alışverişpuan kampanyasında kazandığım puanları yaptığım alışverişlerde kullanabilir miyim?

 

Evet, kullanabilirsiniz. Mevcut Alışverişpuan hediye kataloğu yerine artık Alışverişortağım sitesinde yer alan ürün kataloğumuz geçerlidir. Bunun için müşterinin, Alışverişpuan Sözleşmesi’ne istediği Alışverişortağım hediye çeki tutarını belirtmesi gerekmektedir.

Alışverişpuan ile alışveriş sadece şirket yetkilileri tarafından yapılabilecektir ve siparişler şirketin Vodafone sistemlerinde tanımlı adresine gönderilecektir. Vodafone sistemindeki şirket adresi dışında bir adrese teslimat yapılamaz.

 

9) Alışverişortağım hediye çekine nasıl ulaşabilirim?

 

Alışverişpuan sözleşmesi yapan müşterinin Vodafone sistemine kayıtlı şirket yetkililerinin GSM numaralarına Alışverişortağım hediye çeki kodu SMS ile gönderilecektir. Bunun için müşterilerin Vodafone sistemindeki şirket yetkilisi bilgilerini güncel tutmaları kritiktir. Güncel değil ise lütfen Vodafone Satış Temsilciniz ile iletişime geçiniz. Eğer GSM bilgisi güncel değilse veya GSM yerine sabit hat numarası kayıtlı ise; Alışverişortağım hediye çeki kodu yanlış kişilere iletilmiş olacaktır.

 

10) Vodafone sisteminde birden fazla şirket yetkilisine ait bilgi yer alıyor, sms hangisine gönderilecektir?


                Alışverişortağım Hediye Çeki Kod SMS’i; sistemde bulunan aynı customer ıd altındaki tüm şirket yetkililerine gönderilecektir.

11) Alışverişortağım hediye çekini nasıl kullanabilirim?

 

www.alisverisortagim.com.tr sitesine giriş yapıldığında ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan ‘Alışverişpuan Girişi’ sekmesi tıklanmalı, alana Alışverişortağım Hediye Çeki kodunun gönderildiği GSM numarası yazılarak giriş yapılmalıdır. Ekranda kullanılabilecek Alışverişpuan miktarı görülecektir. Satın alınacak ürün sepete eklendikten sonra 'Para + Alışverişpuan' ödeme tipi seçilmelidir. Çıkan ekranda ilgili alana SMS ile şirket yetkilisinin telefonuna gelen Alışverişortağım hediye çeki kodu girilmelidir. Bu sayede; ödeme yapılacak toplam tutardan Alışverişpuan düşümü gerçekleşmiş olacaktır. (1 Alışverişpuan = 1 TL (Vergiler dâhil) lik Alışverişortağım Hediye çeki)

 

12) Alışverişortağım hediye çeki tutarından daha yüksek tutarda ürün satın alabilir miyim?

 

Evet, kazandığınız Alışverişpuandan daha yüksek tutarda bir ürün satın alabilirsiniz. Aradaki farkı online ödeme sistemleri (kredi kartı/banka havalesi/EFT) ile ödeyerek alışverişinizi tamamlayabilirsiniz

13) Satın alınan ürün fiyatının kazanılan Alışverişpuandan daha düşük olması durumunda, kalan Alışverişpuan kalan bakiyem ne olur?

 

Kalan Alışverişpuan Bakiyesi başka alışverişlerde yine şirket yetkilileri tarafından kullanılabilecektir. Kalan Alışverişpuan bilgisi, yeni hediye çeki kodu ile birlikte aynı GSM numarasına sms ile iletilir.

14) Alışverişortağım hediye çeki kodumun son kullanım tarihi var mıdır?

 

Alışverişpuan kodunuzun kullanım tarihi sözleşme tarihiniz ile başlar ve 1 (bir) sene boyunca geçerlidir. Yani kazandığınız Alışverişpuan puanını, Alışverişortağım sitesinden yapacağınız alışverişlerde 1 sene içerisinde kullanabilirsiniz.

15) Alışveriş yapan kullanıcılara sms ile bilgilendirme yapılacak mıdır?


Alışverişpuanlı alışverişlerde;

 

1) Alışverişpuan sözleşmesi yapıldıktan sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, xxxx Alışverişpuanınız için indirim kodunuz xxxxxx’ tir. Dilediğiniz zaman www.alisverisortagim.com'dan yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

2) Sipariş alındıktan sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz alınmıştır. Siparişiniz kargoya verildiğinde bilgilendirileceksiniz.

3) Alışverişpuanının tamamı kullanılmamışsa gönderilecek ek sms: Değerli İş Ortağımız, kalan xxx Alışverişpuanınıza ait indirim kodunuz: xxxxxx. Dilediğiniz zaman www.alisverisortagim.com'dan yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.

4) Ürün kargoya verildikten sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz kargoya verilmiştir. Xxx sipariş kodu ile www.alisverisortagim.com'dan takip edebilirsiniz.

 

Alışverişpuansız alışverişlerde;

 

1) Sipariş alındıktan sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz alınmıştır. Siparişiniz kargoya verildiğinde bilgilendirileceksiniz.

2) Ürün kargoya verildikten sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz kargoya verilmiştir. xxx sipariş kodu ile www.alisverisortagim.com'dan takip edebilirsiniz.

 

Sitede 'Siparişlerim' sekmesi tıklandığında çıkan ekrana sms ile gönderilen sipariş kodu girildiğinde kargo takibi yapılabilecektir.

16) Birden fazla fatura hesabımla yaptığım Alışverişpuan sözleşmesi ile kazandığım puanların tamamını Alışverişortağım’ da kullanabilir miyim?

 

Evet; aynı customer ıd altında kazanılan tüm puanlar Alışverişortağım hediye çeki olarak kullanılabilir.

17) Alışverişpuan Kampanyasından kampanya süresi öncesinde çıktığımda Alışverişortağım hediye çekime ne olur?

 

Alışverişortağım hediye çeklerinin - Alışverişpuan kampanyasından çıkılsın veya çıkılmasın–son kullanım tarihi yoktur. Yani müşteri istediği zaman kullanabilir. Ancak Alışverişpuan kampanyasından taahhüt süresi dolmadan çıkış gerçekleştirilirse, Alışverişpuan cayma bedeli prosedürü aynen uygulanır.

18) Şirket yetkilimiz değişti, sms in yeni yetkiliye gelmesini istiyorum, ne yapmalıyım?

 

Öncelikle Vodafone sistemlerinde geçen şirket yetkili bilgilerinizin güncellemelisiniz. Akabinde Alışverişortağım Destek hattını arayıp bilgi vermelisiniz. Alışverişortağım Destek hattı numarası: 0 549 410 17 10 E-mail adresi: avodestek@alisverisortagim.com.tr

9) Şirket yetkilisi bilgilerimi güncellemek için ne yapmalıyım?

 

Satış temsilciniz ile iletişime geçmelisiniz. Vodafone Kurumsal Satış Kanalları üzerinden şirket yetkilisi bilgileri güncellenebilir.

 

20) Alışverişortağım hediye çeki kodumu kaybettim, ne yapmalıyım?

 

www.alisverisortagim.com.tr sitesi üzerinden kodun tekrar sms ile gönderimini talep edebilirsiniz. Alışveriş süresince karşınıza çıkan ‘Alışverişpuan Kodunu Giriniz’ alanının yanında bulunan ‘Alışverişpuan Şifre Gönder’ butonu tıklandığında, indirim kodunuz otomatik olarak giriş yaptığınız GSM hattına sms olarak gönderilir.

 

21) Yaşadığım sorunlarla ilgili kimden destek alabilirim?

 

Web sitesi ile alakalı teknik sorunlar (siteye üye olurken ekran hatası alıyorum, siparişim onaylanmadı gibi) ve sipariş süreci (ürünüm teslim olmadı, hasarlı teslim edildi gibi) ile alakalı sorunlar için; Alışverişortağım Destek Hattı kurulmuştur. Bu hat; iş günlerinde mesai saatleri (09.00-18.00) arasında hizmet vermektedir. Ancak Alışverişpuan sözleşmeniz ile alakalı sorular için (Alışverişortağım Hediye Çeki kodum gelmedi gibi) Vodafone Müşteri Hizmetleri ile irtibata geçmelisiniz.

 

Alışverişortağım Destek Hattı numarası: 0549 410 17 10

E-mail adresi: avodestek@alisverisortagim.com.tr

 

22) Alışverişpuansız alışverişlerde siparişimin ödemesini ne şekilde yapabilirim?

 

Ödemeler anlaşmalı Kredi Kartları ile, Havale ya da EFT seçenekleri ile yapılabilir. Anlaşmalı Kredi Kartlarını kullanarak ödemelerinizi 9 taksite varan seçeneklerle tamamlayabilirsiniz.


23) Alışverişpuansız alışveriş yaparken hata aldım, siparişimi sonlandıramadım, neden olabilir?

 

Giriş yapılan GSM numarası Vodafone kurumsal tarifede olmayabilir veya ödeme talebi banka tarafından onaylanmamış olabilir. Siparişiniz onayında kredi kartı kontrolleriniz yapılır. Bu sebeple onaylanmadığı durumlarda kredi kartı bakiyeniz yetersiz veya kullandığınız kredi kartınız internet üzerinden yapılacak alışverişlere açık olmayabilir. Bu durumda kullandığınız kredi kartının bağlı olduğu bankayla temasa geçmeniz gerekmektedir. Bunun dışındaki sorunlar ile ilgili Alışverişortağım Destek hattından bilgi alınabilir.

24) Alışverişortağım’dan alışveriş yapmam güvenli midir?

 

İnternetten alışverişin en önemli kriterlerinden birinin güvenlik olduğunun bilincindeyiz. Sitemizde Rapid SSL güvenlik sertifikası, 256 bit şifreleme programı ve 3D Secure servisleri kullanılmaktadır. Bu servisler sayesinde güvenli bir şekilde alışverişlerinizi tamamlayabilirsiniz.

3D Secure Nedir?

3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir.

3D Secure neden güvenlidir?

 3D Secure sistemiyle yapılan alışverişin geçerli sayılabilmesi için; kart sahibinin yapılan işlemi, banka tarafından kendine verilen özel bir ödeme şifresiyle onaylaması gerekir. Kredi kartı numaranız başkaları tarafından biliniyor olsa bile, şifreniz sadece sizde olduğundan internet ortamında güvenli alışveriş yaparsınız.

25) Siparişim ne kadar sürede elime geçer?

 

Siparişleriniz banka ödeme onayı alındıktan sonra işleme alınır ve teslimat adresinize kargo ile gönderilir. Sipariş ettiğiniz ürünler, ortalama 10 iş günü içerisinde (beyaz eşyalarda 15 gün) teslim edilecektir. Tedarikçi firma kaynaklı yaşanabilecek geçici stok sorunlarında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.

26) Sipariş kargo ücreti kime aittir?

 

Kargo ücreti müşteriye aittir. Kargo ücreti Türkiye’nin her yerinden verilen siparişlerde 9 TL’den başlayan fiyatlarla ürünlerin hacimlerine göre değişkenlik göstermektedir.

27) Fiyatlara KDV dahil mi?

 

Site üzerinde bulunan tüm ürünlerimize KDV dâhildir.

28) Yurtdışına teslimat yapılabilir mi?

 

Yurtdışı teslimatımız anlaşmalı ülkelere yapılabilmektedir.

29) Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

 

Site üzerinden ödemesini yaparak tamamladığınız siparişinizi kargoya tesliminden önce destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0 549 410 17 10 numaralı telefondan müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.

30) Ürünlerim nasıl yollanır? Kim bana ulaştırır?

 

Seçtiğiniz ürünler anlaşmalı olduğumuz Mng Kargo firması tarafından size teslim edilecektir.

31) Teslimat esnasında nelere dikkat etmem gerekir?

 

İlgili kargo firmasından ürününüzü teslim alırken kargo yetkilisi önünde paketi açıp kontrol ediniz. Teslimat sırasında ürünle ilgili herhangi bir hasar çıktığı takdirde kargo yetkilisine hasar tespit tutanağı tutturmanız ve ilgili evrakın 1 nüshasını almanız gerekmektedir. Konuyla ilgili lütfen Alışverişortağım Destek Hattını bilgilendiriniz. Bu sayede işlemleriniz daha çabuk ilerleyecektir. Teslimat sırasında ürünle ilgili herhangi bir hasar çıktığı takdirde kargo firmasına tutanak tutturmak kaydıyla aynı ürün yenisi ile birebir değiştirilerek yeniden tarafınıza gönderilir. Ürünü kabul edip teslim aldıktan sonra ürünle ilgili herhangi bir arıza çıkarsa ilgili teknik servise başvurarak konuyla ilgili yardım alabilirsiniz. Aksi takdirde kargo firmasının ürünü size eksiksiz olarak teslim ettiğini kabul etmiş olursunuz.

32) Satılan ürünlerin garantisi var mı?

 

Sattığımız bütün ürünler minimum 2 yıl ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.

33) Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?

 

Ürününüzün eksik çıkması durumunda kargo sorumlusundan tutanak tutmasını rica edebilir veya siparişi teslim almayabilirsiniz. Bu durumda siparişiniz ile ilgili sorunu Alışverişortağım destek hattı üzerinden tarafımıza iletmelisiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.

34) Yanlış ürün gelirse ne yapmalıyım?

 

Ürün yanlış geldiği takdirde lütfen ürünü teslim almayınız ve ürününüzün yanlış geldiğine dair destek hattına bilgilendirme yapınız. Bu durumda siparişiniz ile ilgili sorunu Alışverişortağım destek hattı üzerinden tarafımıza iletmelisiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.

35) Ürün hasarlıysa ne yapmalıyım?

 

Ürün kutudan hasarlı veya bozuk çıkarsa lütfen kargo sorumlusunun tutanak tutmasını rica ediniz veya siparişinizi teslim almayınız. Ürününüzün bozuk veya hasarlı geldiğine dair destek hattına bilgilendirme yapınız. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.

36) Hasarlı, bozuk veya yanlış bir teslimat aldım. Puan iadesi veya başka bir ürünle değiştirme opsiyonum var mı?

 

Hasarlı, bozuk veya yanlış ürün teslimatlarında harcadığınız puanı geri alma veya aldığınız ürünü ikame bir ürünle değiştirme imkânına sahipsiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz. Bu durumda tarafınıza yeni bir ürün gönderildiğinde kargo bedeli ödemezsiniz.

37) Siparişim onaylandıktan sonra vazgeçtim, nasıl iptal edebilirim? Cayma hakkımı kullanabilir miyim?

 

Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade koşulları hakkında detaylı bilgiyi www.alisverisortagim.com.tr’de yer alan Yardım sekmesi altındaki Sıkça Sorulan Sorular bölümünden öğrenebilirsiniz ya da Alışverişortağım Destek Hattı üzerinden bilgi alabilirsiniz.

Tüketicinin, hiçbir hukuki ve cezai sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten itibaren yedi (7) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılarak iade edilebilmesi için aşağıdaki detaylara uygun olması gereklidir. Genel iade şartları aşağıdaki gibidir; 

- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır. 

- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (Örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe

göndermeniz gerekmektedir. 

- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri mümkün olmamaktadır. (Örn: hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım ürünleri ) Diğer Ürünlerin iadesinde; Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır;

- Her türlü yazılım ve programlar

- DVD, VCD, CD ve kasetler

- Taşınabilir bilgisayarlar

- Bilgisayar ve kırtasiye sarf malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)

- Her türlü kozmetik ürünleri

- Her türlü iç giyim ürünleri

 

38) Kargo teslimatı sırasında ne yapmalıyım?

 

Ürünün kargo görevlisinden teslim alınması esnasında mutlaka kontrol edilmesi gerekmektedir. Gönderilen ürünler kargo kaynaklı herhangi bir hasara uğramış ise kargo görevlisine tutanak tutturulup ürün teslim alınmadan tarafımıza geri gönderilmesi, destek@alisverisortagim.com.tr  adresine e-mail atarak ya da 0 549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini arayarak tarafımıza bilgi verilmesi gerekmektedir.

 

39) Ambalaj içerisinden garanti belgesi çıkmadı. Ne yapmalıyım?

 

Bu durumda garanti belgesinin size iletilmesi için destek hattımızı arayınız. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0 549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini arayarak destek alabilirsiniz.

40) İade süreci nasıl işler?

 

Gelen ürün öncelikle İade Bölümü tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir.

NOT: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, iade ederken şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir. İade faturası, Kargo payı dâhil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmesi gerekmektedir.

41) Ürün arızalanırsa ne yapmalıyım?

 

        Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yönlendirme için Alışverişortağım Destek Hattı’ndan yardım alabilirsiniz.