1) Alışverişortağım nedir?
Vodafone kurumsal tarifelerde bulunan
abonelere çok avantajlı alışveriş fırsatları sunan Türkiye’nin ilk kurumsal
online alışveriş portalıdır. İçeriğindeki ürün kataloğu 10'dan fazla kategori
ve 2000’den fazla üründen oluşmaktadır.
2) Alışverişortağım size neler vaat eder?
Geniş Ürün Yelpazesi: 2000’den fazla seçenek arasından
ihtiyacınız olan ürünü seçebilirsiniz.
Hızlı Teslimat: Siparişlerinizi en geç 10 iş günü (beyaz eşyalarda 15 iş günü) içinde teslim alabilirsiniz.
Avantajlı Fiyatlar: İhtiyacınız olan ürünleri avantajlı fiyatlarla
Alışverişortağım’dan satın alabilirsiniz.
Anlık Sipariş Takibi: Siparişinizin takibini internet
üzerinden anlık yapabilirsiniz.
3) Alışverişortağım’dan
kimler faydalanabilir?
4) Alışverişortağım’a üye olmak ücretli midir?
5) Nasıl üye olabilirim?
Alışverişortağım’a
üyelik işlemleri için sitenin sağ üst tarafında bulunan Alışverişortağım
Giriş bölümünü kullanabilirsiniz. Üyelik için e-mail adresiniz, telefon
numaranız ve oluşturacağınız şifre yeterlidir. Alışverişpuan kapsamında
kazanılan puanları kullanmak için üyelik gerekmemektedir. Sitenin yine sağ üst
tarafında bulunan Alışverişpuan Girişi bölümü kullanılmalıdır.
“Alışverişpuan girişi” sadece şirket yetkilileri tarafından yapılabilir. Şirket
yetkilisinin, ilgili alana Alışverişortağım hediye çeki kodunun gönderildiği GSM
numarasını girmesi yeterlidir.
6) Alışverişortağım üyelik şifremi
unutursam ne yapmam lazım?
Şifrenizi unuttuğunuz takdirde,
“Alışverişortağım Üye Girişi alanındaki “Şifremi Unuttum” butonuna basarak
e-posta adresinizi girdiğiniz takdirde, e-posta adresinize yollanan e-postadaki
yönlendirmeleri takip ederek şifrenizi yeniden oluşturabilirsiniz. E-postanızın
“Junk/Spam/Önemsiz” klasörü içerisine düşmesine karşı, bu klasörünüzü kontrol
etmenizi öneririz.
7) E-mail adresimi unuttum, ne yapmalıyım?
Üye olduğunuz e-mail adresinizi
unutmanız durumunda yeni üyelik yapmanız gerekmektedir.
8) Alışverişpuan kampanyasında kazandığım
puanları yaptığım alışverişlerde kullanabilir miyim?
Evet, kullanabilirsiniz. Mevcut
Alışverişpuan hediye kataloğu yerine artık Alışverişortağım sitesinde yer alan
ürün kataloğumuz geçerlidir. Bunun için müşterinin, Alışverişpuan Sözleşmesi’ne
istediği Alışverişortağım hediye çeki tutarını belirtmesi gerekmektedir.
Alışverişpuan ile
alışveriş sadece şirket yetkilileri tarafından yapılabilecektir ve
siparişler şirketin Vodafone sistemlerinde tanımlı adresine
gönderilecektir. Vodafone sistemindeki şirket adresi dışında bir adrese
teslimat yapılamaz.
9) Alışverişortağım hediye çekine nasıl
ulaşabilirim?
Alışverişpuan
sözleşmesi yapan müşterinin Vodafone sistemine kayıtlı şirket
yetkililerinin GSM numaralarına Alışverişortağım hediye çeki kodu SMS ile
gönderilecektir. Bunun için müşterilerin Vodafone sistemindeki şirket yetkilisi
bilgilerini güncel tutmaları kritiktir. Güncel değil ise lütfen Vodafone Satış
Temsilciniz ile iletişime geçiniz. Eğer GSM bilgisi güncel değilse veya GSM
yerine sabit hat numarası kayıtlı ise; Alışverişortağım hediye çeki kodu yanlış
kişilere iletilmiş olacaktır.
10) Vodafone sisteminde birden fazla
şirket yetkilisine ait bilgi yer alıyor, sms hangisine gönderilecektir?
Alışverişortağım Hediye Çeki Kod SMS’i; sistemde bulunan aynı customer ıd
altındaki tüm şirket yetkililerine gönderilecektir.
11) Alışverişortağım hediye çekini nasıl
kullanabilirim?
www.alisverisortagim.com.tr sitesine giriş
yapıldığında ana sayfanın sağ üst köşesinde bulunan ‘Alışverişpuan Girişi’
sekmesi tıklanmalı, alana Alışverişortağım Hediye Çeki kodunun gönderildiği GSM
numarası yazılarak giriş yapılmalıdır. Ekranda kullanılabilecek Alışverişpuan
miktarı görülecektir. Satın alınacak ürün sepete eklendikten sonra 'Para +
Alışverişpuan' ödeme tipi seçilmelidir. Çıkan ekranda ilgili alana SMS ile
şirket yetkilisinin telefonuna gelen Alışverişortağım hediye çeki kodu
girilmelidir. Bu sayede; ödeme yapılacak toplam tutardan Alışverişpuan düşümü
gerçekleşmiş olacaktır. (1 Alışverişpuan = 1 TL (Vergiler dâhil) lik
Alışverişortağım Hediye çeki)
12) Alışverişortağım hediye çeki tutarından
daha yüksek tutarda ürün satın alabilir miyim?
Evet, kazandığınız Alışverişpuandan daha
yüksek tutarda bir ürün satın alabilirsiniz. Aradaki farkı online ödeme
sistemleri (kredi kartı/banka havalesi/EFT) ile ödeyerek alışverişinizi
tamamlayabilirsiniz
13) Satın alınan ürün fiyatının kazanılan
Alışverişpuandan daha düşük olması durumunda, kalan Alışverişpuan kalan bakiyem
ne olur?
Kalan Alışverişpuan Bakiyesi başka
alışverişlerde yine şirket yetkilileri tarafından kullanılabilecektir. Kalan
Alışverişpuan bilgisi, yeni hediye çeki kodu ile birlikte aynı GSM numarasına
sms ile iletilir.
14) Alışverişortağım hediye çeki kodumun
son kullanım tarihi var mıdır?
Alışverişpuan kodunuzun kullanım tarihi
sözleşme tarihiniz ile başlar ve 1 (bir) sene boyunca geçerlidir. Yani
kazandığınız Alışverişpuan puanını, Alışverişortağım sitesinden yapacağınız
alışverişlerde 1 sene içerisinde kullanabilirsiniz.
15) Alışveriş yapan kullanıcılara sms ile
bilgilendirme yapılacak mıdır?
Alışverişpuanlı alışverişlerde;
1) Alışverişpuan sözleşmesi yapıldıktan
sonra gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, xxxx Alışverişpuanınız için
indirim kodunuz xxxxxx’ tir. Dilediğiniz zaman www.alisverisortagim.com'dan
yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.
2) Sipariş alındıktan sonra gönderilecek
sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz alınmıştır. Siparişiniz kargoya
verildiğinde bilgilendirileceksiniz.
3) Alışverişpuanının tamamı kullanılmamışsa
gönderilecek ek sms: Değerli İş Ortağımız, kalan xxx Alışverişpuanınıza ait
indirim kodunuz: xxxxxx. Dilediğiniz zaman www.alisverisortagim.com'dan
yapacağınız alışverişlerde kullanabilirsiniz.
4) Ürün kargoya verildikten sonra
gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz kargoya verilmiştir.
Xxx sipariş kodu ile www.alisverisortagim.com'dan takip edebilirsiniz.
Alışverişpuansız alışverişlerde;
1) Sipariş alındıktan sonra gönderilecek
sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz alınmıştır. Siparişiniz kargoya
verildiğinde bilgilendirileceksiniz.
2) Ürün kargoya verildikten sonra
gönderilecek sms: Değerli İş Ortağımız, siparişiniz kargoya verilmiştir. xxx
sipariş kodu ile www.alisverisortagim.com'dan takip edebilirsiniz.
Sitede 'Siparişlerim' sekmesi tıklandığında çıkan ekrana sms ile gönderilen
sipariş kodu girildiğinde kargo takibi yapılabilecektir.
16) Birden fazla fatura hesabımla yaptığım
Alışverişpuan sözleşmesi ile kazandığım puanların tamamını Alışverişortağım’ da
kullanabilir miyim?
Evet; aynı customer ıd altında kazanılan
tüm puanlar Alışverişortağım hediye çeki olarak kullanılabilir.
17) Alışverişpuan Kampanyasından kampanya
süresi öncesinde çıktığımda Alışverişortağım hediye çekime ne olur?
Alışverişortağım hediye çeklerinin -
Alışverişpuan kampanyasından çıkılsın veya çıkılmasın–son kullanım tarihi
yoktur. Yani müşteri istediği zaman kullanabilir. Ancak Alışverişpuan
kampanyasından taahhüt süresi dolmadan çıkış gerçekleştirilirse, Alışverişpuan
cayma bedeli prosedürü aynen uygulanır.
18) Şirket yetkilimiz değişti, sms in yeni
yetkiliye gelmesini istiyorum, ne yapmalıyım?
Öncelikle Vodafone sistemlerinde geçen
şirket yetkili bilgilerinizin güncellemelisiniz. Akabinde Alışverişortağım
Destek hattını arayıp bilgi vermelisiniz. Alışverişortağım Destek hattı
numarası: 0 549 410 17 10 E-mail adresi: avodestek@alisverisortagim.com.tr
19) Şirket yetkilisi bilgilerimi
güncellemek için ne yapmalıyım?
Satış temsilciniz ile iletişime
geçmelisiniz. Vodafone Kurumsal Satış Kanalları üzerinden şirket yetkilisi
bilgileri güncellenebilir.
20) Alışverişortağım hediye çeki kodumu
kaybettim, ne yapmalıyım?
www.alisverisortagim.com.tr sitesi
üzerinden kodun tekrar sms ile gönderimini talep edebilirsiniz. Alışveriş
süresince karşınıza çıkan ‘Alışverişpuan Kodunu Giriniz’ alanının yanında
bulunan ‘Alışverişpuan Şifre Gönder’ butonu tıklandığında, indirim kodunuz
otomatik olarak giriş yaptığınız GSM hattına sms olarak gönderilir.
21) Yaşadığım sorunlarla ilgili kimden
destek alabilirim?
Web sitesi ile alakalı
teknik sorunlar (siteye üye olurken ekran hatası alıyorum, siparişim
onaylanmadı gibi) ve sipariş süreci (ürünüm teslim olmadı, hasarlı teslim
edildi gibi) ile alakalı sorunlar için; Alışverişortağım Destek Hattı
kurulmuştur. Bu hat; iş günlerinde mesai saatleri (09.00-18.00) arasında hizmet
vermektedir. Ancak Alışverişpuan sözleşmeniz ile alakalı sorular için
(Alışverişortağım Hediye Çeki kodum gelmedi gibi) Vodafone Müşteri Hizmetleri
ile irtibata geçmelisiniz.
Alışverişortağım
Destek Hattı numarası: 0549 410 17 10
E-mail adresi: avodestek@alisverisortagim.com.tr
22) Alışverişpuansız alışverişlerde
siparişimin ödemesini ne şekilde yapabilirim?
Ödemeler anlaşmalı Kredi Kartları ile, Havale ya da EFT seçenekleri ile yapılabilir. Anlaşmalı Kredi Kartlarını kullanarak ödemelerinizi 9 taksite varan seçeneklerle tamamlayabilirsiniz.
23) Alışverişpuansız alışveriş yaparken
hata aldım, siparişimi sonlandıramadım, neden olabilir?
Giriş yapılan GSM numarası Vodafone
kurumsal tarifede olmayabilir veya ödeme talebi banka tarafından onaylanmamış
olabilir. Siparişiniz onayında kredi kartı kontrolleriniz yapılır. Bu sebeple
onaylanmadığı durumlarda kredi kartı bakiyeniz yetersiz veya kullandığınız kredi
kartınız internet üzerinden yapılacak alışverişlere açık olmayabilir. Bu
durumda kullandığınız kredi kartının bağlı olduğu bankayla temasa geçmeniz
gerekmektedir. Bunun dışındaki sorunlar ile ilgili Alışverişortağım Destek
hattından bilgi alınabilir.
24) Alışverişortağım’dan alışveriş
yapmam güvenli midir?
İnternetten alışverişin en önemli kriterlerinden birinin güvenlik olduğunun bilincindeyiz. Sitemizde Rapid SSL güvenlik sertifikası, 256 bit şifreleme programı ve 3D Secure servisleri kullanılmaktadır. Bu servisler sayesinde güvenli bir şekilde alışverişlerinizi tamamlayabilirsiniz.
3D Secure
Nedir?
3D Secure, online alışverişlerin güvenliğini sağlamak amacıyla kart kuruluşları tarafından geliştirilmiş bir kimlik doğrulama sistemidir. İnternetten yapılan alışverişlerde şifreyle kredi kartı onaylama işlemi olarak da bilinir.
3D Secure
neden güvenlidir?
25) Siparişim ne kadar sürede elime geçer?
Siparişleriniz banka ödeme onayı alındıktan sonra işleme alınır ve teslimat adresinize kargo ile gönderilir. Sipariş ettiğiniz ürünler, ortalama 10 iş günü içerisinde (beyaz eşya ve mobilya ürünlerinde 15 iş gün) teslim edilecektir. Tedarikçi firma kaynaklı yaşanabilecek geçici stok sorunlarında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.
26) Sipariş kargo ücreti kime aittir?
Kargo ücreti müşteriye aittir. Kargo
ücreti Türkiye’nin her yerinden verilen siparişlerde 17 TL’den başlayan
fiyatlarla ürünlerin hacimlerine göre değişkenlik göstermektedir.
27) Yurtdışına teslimat yapılabilir mi?
Yurtdışı teslimatımız anlaşmalı ülkelere yapılabilmektedir.
28) Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Site üzerinden ödemesini yaparak
tamamladığınız siparişinizi kargoya tesliminden önce
destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0 549 410 17 10
numaralı telefondan müşteri hizmetlerini arayarak iptal edebilirsiniz.
29) Ürünlerim nasıl yollanır? Kim bana
ulaştırır?
Seçtiğiniz ürünler anlaşmalı olduğumuz
Mng Kargo firması tarafından size teslim edilecektir.
30) Teslimat esnasında nelere dikkat etmem
gerekir?
İlgili kargo firmasından ürününüzü
teslim alırken kargo yetkilisi önünde paketi açıp kontrol ediniz. Teslimat
sırasında ürünle ilgili herhangi bir hasar çıktığı takdirde kargo yetkilisine
hasar tespit tutanağı tutturmanız ve ilgili evrakın 1 nüshasını almanız
gerekmektedir. Konuyla ilgili lütfen Alışverişortağım Destek
Hattını bilgilendiriniz. Bu sayede işlemleriniz daha çabuk ilerleyecektir.
Teslimat sırasında ürünle ilgili herhangi bir hasar çıktığı takdirde kargo
firmasına tutanak tutturmak kaydıyla aynı ürün yenisi ile birebir
değiştirilerek yeniden tarafınıza gönderilir. Ürünü kabul edip teslim aldıktan
sonra ürünle ilgili herhangi bir arıza çıkarsa ilgili teknik servise başvurarak
konuyla ilgili yardım alabilirsiniz. Aksi takdirde kargo firmasının ürünü size
eksiksiz olarak teslim ettiğini kabul etmiş olursunuz.
31) Satılan ürünlerin garantisi var mı?
Sattığımız bütün ürünler minimum 2 yıl
ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altında olup tamir veya değişim
işlemleri garanti veren firma ve yetkili servisleri tarafından yapılmaktadır.
32) Ürünüm eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Ürününüzün eksik çıkması durumunda kargo
sorumlusundan tutanak tutmasını rica edebilir veya siparişi teslim
almayabilirsiniz. Bu durumda siparişiniz ile ilgili sorunu Alışverişortağım
destek hattı üzerinden tarafımıza iletmelisiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr
adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefondan destek
alabilirsiniz.
33) Yanlış ürün gelirse ne yapmalıyım?
Ürün yanlış geldiği takdirde lütfen
ürünü teslim almayınız ve ürününüzün yanlış geldiğine dair destek hattına
bilgilendirme yapınız. Bu durumda siparişiniz ile ilgili sorunu Alışverişortağım
destek hattı üzerinden tarafımıza iletmelisiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefondan destek
alabilirsiniz.
34) Ürün hasarlıysa ne yapmalıyım?
Ürün kutudan hasarlı veya bozuk çıkarsa
lütfen kargo sorumlusunun tutanak tutmasını rica ediniz veya siparişinizi
teslim almayınız. Ürününüzün bozuk veya hasarlı geldiğine dair destek hattına
bilgilendirme yapınız. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail atarak ya da
0549 410 17 10 numaralı telefondan destek alabilirsiniz.
35) Hasarlı, bozuk veya yanlış bir
teslimat aldım. Puan iadesi veya başka bir ürünle değiştirme opsiyonum var mı?
Hasarlı, bozuk veya yanlış ürün
teslimatlarında harcadığınız puanı geri alma veya aldığınız ürünü ikame bir
ürünle değiştirme imkânına sahipsiniz. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine
e-mail atarak ya da 0549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini
arayarak destek alabilirsiniz. Bu durumda tarafınıza yeni bir ürün
gönderildiğinde kargo bedeli ödemezsiniz.
36) Siparişim onaylandıktan sonra
vazgeçtim, nasıl iptal edebilirim? Cayma hakkımı kullanabilir miyim?
Temel kural olarak aldığınız ürünü
teslimat tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade
koşulları hakkında detaylı bilgiyi www.alisverisortagim.com.tr’de yer alan Yardım
sekmesi altındaki Sıkça Sorulan Sorular bölümünden öğrenebilirsiniz ya da
Alışverişortağım Destek Hattı üzerinden bilgi alabilirsiniz.
Tüketicinin, hiçbir hukuki ve cezai
sorumluluk üstlenmeksizin ve hiçbir gerekçe göstermeksizin malı teslim aldığı
veya malın gösterdiği adresteki 3. kişi/kuruluşa teslim edildiği tarihten
itibaren ondört (14) gün içerisinde malı reddederek/iade ederek sözleşmeden cayma
hakkı vardır. Cayma hakkının kullanılarak iade edilebilmesi için aşağıdaki
detaylara uygun olması gereklidir. Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte
yapılmalıdır.
- Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş (Örnek:
orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile
bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş,
başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi
kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile
birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir
dilekçe
göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler
ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Diğer durumlarda
ise kargo ücreti size aittir.
- Ürün seçiminde uyumsuzluk problemi
yaşanabilecek ürünler için, mutlaka uyum konusunda teknik destek alarak sipariş
vermelisiniz. Bu tip ürünlerin orijinal ambalajları açıldığında iade işlemleri
mümkün olmamaktadır. (Örn: hafıza kartları, bilgisayar donanım ve yazılım
ürünleri ) Diğer Ürünlerin iadesinde; Niteliği itibarıyla iade edilemeyecek
ürünler ( ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra
sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn : kullanım esnasında vücut
ile birebir temas gerektiren ürünler,kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs. ),
tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan
veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir. Aşağıdaki
ürünlerin iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün
kullanılmamış olması şartına bağlıdır;
- Her türlü yazılım ve programlar
- DVD, VCD, CD ve kasetler
- Taşınabilir bilgisayarlar
- Bilgisayar ve kırtasiye sarf
malzemeleri (toner, kartuş, şerit v.b)
- Her türlü kozmetik ürünleri
- Her türlü iç giyim ürünleri
37) Kargo teslimatı sırasında ne
yapmalıyım?
Ürünün kargo
görevlisinden teslim alınması esnasında mutlaka kontrol edilmesi gerekmektedir.
Gönderilen ürünler kargo kaynaklı herhangi bir hasara uğramış ise kargo görevlisine
tutanak tutturulup ürün teslim alınmadan tarafımıza geri gönderilmesi, destek@alisverisortagim.com.tr adresine e-mail
atarak ya da 0 549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini arayarak
tarafımıza bilgi verilmesi gerekmektedir.
38) Ambalaj içerisinden garanti belgesi
çıkmadı. Ne yapmalıyım?
Bu durumda garanti belgesinin size
iletilmesi için destek hattımızı arayınız. Destek@alisverisortagim.com.tr adresine
e-mail atarak ya da 0 549 410 17 10 numaralı telefonlardan müşteri hizmetlerini
arayarak destek alabilirsiniz.
39) İade süreci nasıl işler?
Gelen ürün öncelikle İade Bölümü
tarafından incelenir, gerekir ise ürünün yetkili servisine yada tedarikçi
firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade
işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ile 7 gün arasında değişmektedir.
NOT: İade etmek istediğiniz ürünün faturası şirket adına ise, iade ederken
şirketinin düzenlemiş olduğu faturası ile birlikte göndermesi gerekmektedir.
İade faturası, Kargo payı dâhil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde )
kesilmesi gerekmektedir.
40) Ürün arızalanırsa ne yapmalıyım?
Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servise başvurmak sureti ile garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Arızalı ürünlerinizi doğrudan size en yakın yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Yönlendirme için Alışverişortağım Destek Hattı’ndan yardım alabilirsiniz.